środa, 22 czerwca 2016

Taka jestem rogacizna








Taka jestem rogacizna

Ktoś mnie zainspirował
i swej wątpliwości poinformował,
że się nie przedstawiłam,
więc niektóre swe ułomności tu wymieniłam.
Moje imeno na akcie,
dano mi po fakcie,
pierwszego rozdarcia gęby,
jeszcze nie uzbrojonej w zęby,
to Anna,Alicja,
ślepa amunicja,
strzelająca tu i tam,
w tym wielki ubaw mam,
innymi słowy ala, anka,
zwyczajna grafomanka,
a tak poważnie to dzikuska,
która w absurdach się pluska
uwielbiająca wolność wypowiedzi
i to jest to co we mnie siedzi,
może być to i zgnilizna,
ale cóż,jestem taka rogacizna,
kochająca świat wszelaki,
myszy,koty i ptaki,
drąca papę na całokształt złego,
czyli kawał diabła wcielonego,
nie dająca się niczym spętać,
a upartość ma niepojęta,
doprowadzająca otoczenie do szału,
nie mająca życiowego umiaru,
w słowach niezbyt powściągliwa,
do zabawy zbyt żarliwa,
czyli samo zło,
lecz wisi mi to,
dopóki sama siebie toleruję,
to i w swych wadach gustuję.

Zzu 21 czerwiec 2016 r




Obrazy,zdjęcia i muzyka z netu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz