poniedziałek, 14 marca 2011

Emocje piekielne


 
Moje piekło

Opętało mnie dziś piekło , pochłonęło i urzekło.
Zatraciłam się w nim cała i zupełnie oszalałam.
Wyzwoliłam z siebie demony i nawet mózg mam utracony.
Ono całkowicie mnie zabrało i doszczętnie sponiewierało.
Było w nim rozpustnie i soczyście , bezwstydnie i ogniście.
Skóra była tak rozpalona i tak szczęścia łakoma.
Mięśnie i nerwy całe w spazmach , bo pragnęły rozkoszy zaznać.
Twoje dłonie erotyzmem natchnione momentami bardzo spłoszone.
Płomienie żądzy omiotły  namiętnie i spłonęłam w nich  doszczętnie.
Oddałam  się czartowi i uległam jego diabelskiej mocy,
i zanurzyłam całkowicie w namiętności nocy.
Wytłumaczcie tylko czemu te piekielne wzloty ,
zamieniają się w anielskie odloty.

Zzu 13 marzec 2011 r




Obrazy,zdjęcia i muzyka z netu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz