czwartek, 27 marca 2014

W sieci



W sieci

Kochani,przecież wiecie,
że wiele dzieje się na świecie,
bardzo mnie to interesuje
i od rana tylko twittuję.
Do tego,o,mój Boże drogi,
prowadzę jeszcze dwa blogi,
potem klikam na facebooka,
co kto tam napisał sobie,lukam,
później fotki sobie pstrykam
i na Instagram z nimi pomykam.
Naszą klasę odwiedzam mało,
bo więcej czasu by mi sie zdało.
Szybciutko coś tam zjadam,
bo na GG trochę gadam,
kiedy na skypa zawitam,
to na dworze już świta,
na maile nie odpisałam,
bo czasu nie miałam.
Jeszcze w gry by się pograło,
czy muzy posłuchało.
Ponoć od netu jestem uzależniona,
ale to tylko duba smalona,
złośliwcy rozsiewają ploty
i opowiadają takie głupoty.
Tak się bronią netowi narkomani,
siecią internetową oplątani.

Zzu 27 marzec 2014 r






Obrazy,zdjęcia i muzyka z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz