czwartek, 24 kwietnia 2014

Chcę być ...


Chcę być ...


Następuje czas zastanowienia i refleksji
i na dalsze życie sugestii.
Krzyczę, wrzeszczę, wołam,
czy ktoś zrozumie takiego matoła,
który nie ma zamiaru biec z innymi,
chociażby na pewno,ode mnie lepszymi.
Pragnę swojego świata,
obecny mnie totalnie zgniata,
czemu nikt nie chce się pochylić
i zrozumieć co innemu w duszy kwili.
Niby wszyscy rozumieją i są za,
ale złudna ta ichnia tolerancja.
Dajcie mi wreszcie spokój,
wolę tkwić w swoim amoku,
lecę w swoje klimaty,
brzydzą mnie utarte schematy,
czemu muszę rwać pęta,
czy jestem umysłowo walnięta?
Niewola to dla mnie grób,
nie znoszę dokręcania śrub.
Pewnie piszę jak pokręcona,
głupia i nawiedzona,
ale ptaszki,kwiatki i nutki,
to mój świat calutki.
Jestem wielkie dziwadło,
znowu w oko mi coś wpadło.
moje mróweczki i jaskółeczki
i czerwone biedroneczki,
a brzydzi mnie kanalia,
którym rządzą tylko honoraria.
kiedyś byłam miła
i wszystkich tłumaczyłam,
nikt tego nie doceniał
i swych wad nie zmieniał.
teraz chcę krzyczeć o głupocie,
nie o jakiejś cnocie,
bo durnie uważają,
że zawsze rację mają,
ja mam wiele wątpliwości
i nie narzucam swych mądrości.
Pozwólcie żyć każdemu jak chce,
a nie jakie są innych wzorce.


Zzu 24 kwiecień 2014 r   



Obrazy,zdjęcia i muzyka z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz