poniedziałek, 12 maja 2014

Przegląd ofert



Przegląd ofert

Z paroma adonisami się spotkałam,
sama ich sobie wybrałam!
Pierwszy miał być amantem,
okazał się erotycznym dewiantem,
drugi odmłodził się o wiele lat,
zapominając jak wygląda młodszy świat,
zdrowia i wigoru miał za mało,
właściwie to wszystkiego mu brakowało,
coś go kłuło i bolało
i niewiele mu się chciało,
potrzebował mamusi,albo opiekunki.
co by prała,gotowała i robiła sprawunki,
trzeci to był cwaniaczek,
na mą kasę miał smaczek,
trochę pohulać nie za swoje
robiąc świata podboje,
czwarty potrzebował słuchaczki,
jakieś durnej nieboraczki,
co uwierzy w każde jego słowo
i będzie klakierką bezwarunkową,
piąty to obibok i leń,
odpoczywałby cały dzień,
szósty mena bez zobowiązań grał,
a żonkę z dzieciakami na karku miał,
następny to jakieś dziwadło,
nie smakowało mu me jadło,
to za słone,
tamto przepieprzone,
na zatrucie nie narzekał,
ale na inne kulinaria czekał.
Wszyscy oni pięknie się prezentowali
i cudownie swe walory opisywali,
że tylko romantyka,
bo bez niej dostają bzika,
że niebo,gwiazdy i ja
i cała miłosna poezyja.
a kochają tylko siebie,
i ciągle są w jakiejś potrzebie
z dawania wyszły im nici,
za to w braniu byli wyśmienici.
Nie na tym polega uczucie,
żeby samemu korzystać z uciech.

Zzu 12 maj 2014 r

Ps Wpis nie dotyczy mojej osoby,są to znanych mi kobiet przygody,
ich przykre doświadczenia skłoniły mnie do ich opowiedzenia.





Obrazy,zdjęcia i muzyka z internetu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz