sobota, 17 maja 2014

To żem ja



To żem ja

Niektórzy są ciekawi jak wyglądam,
więc pomogę im w osądach.
Postaram się to zrobić składnie
i mam nadzieję że dokładnie.
odważnie opiszę swą urodę
i usunę każdą przeszkodę,
sportretuję się bezstronnie
i mam nadzieję,że przytomnie.
Urok roztaczam oszałamiający,
wszystkich na kolana powalający.
Jestem jak talala,
mój czar wsiech zniewala,
kilogramów w niedomiarze,
z każdego boku po cetnarze,
włoski jak szczecinka
i do tego zalotna minka,
uzębienie olśniewające,
trzy zębiska porażające,
oczęta kaprawe,
ale za to jakie ciekawe,
nosek z lekka garbaty,
no może zbyt haczykowaty,
ale to nie są powody,
umniejszania mej urody,
jeszcze trochę seplenię,
ale ogólnie super wrażenie,
i to prawda całkowita,
czyż nie jestem seksi kobita.
Generalnie mam wszystko gdzieś,
raz lubię miasto,a raz wieś,
jak kocham to nieprzytomnie
i nie cierpię żadnych napomnień,
wolnym ptakiem jestem,
często bywam z gestem,
czasem wpadam w awanturniczy stan,
bo taki właśnie kaprys mam,
ale ogólnie bywam słodka,
taka mała drobna trzpiotka.
Zapomniałam że trochę nie dosłyszę
i dlatego pewnikiem aplauzu nie słyszę.

Zzu 17 maj 2014 r










Obrazy,zdjęcia i muzyka z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz