wtorek, 17 kwietnia 2018

Gniew



Gniew


Jestem zła i mnie nosi ,
wściekłość mózg mi tarmosi,
każdy nerw aż podskakuje,
awanturę wielką szykuje,
oczy mętnieją z gniewu,
szukając jakiegoś odzewu,
włazi we mnie diablica,
rozsadza się potylica,
szaleńczo krąży krew,
marszczy się brew,
zęby zaciśnięte jak imadło,
waliłbyś w co popadło,
twarz wykrzywia się sama,
zaraz będzie jakiś dramat,
pretekst dobry każdy,
aby kogoś zmiażdżyć,
pięści zaciśnięte,
usta z irytacji wygięte,
kiedy już to opisałam
zaraz się rozładowałam.


Z notatnika koleżanki N





Obrazy,zdjęcia i muzyka z internetu.

2 komentarze:

  1. a typowe objawy braku czułości,...z tym że warto dodać że zaspokojenie emocjonalne i zaspokojenie intymne to dwie różne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to fakt iż emocjonalne i intymne zaspokojenia to całkiem różne potrawy , lecz gniew nie zawsze płynie z braku czułości , może być z braku niezależności , z bezsilności , stresu , przemocy i ........wielu innych powodów

    OdpowiedzUsuń