piątek, 2 listopada 2012

Czy......



Czy ....


Czy ja wiem ?
Czy może to tylko sen?
Czy zakochałam się?
Czy może zadurzyłam się?
Czy te miękkie i drżące kolana,
czy świadczą że jestem zakochana?
Czy brak kontaktu z otoczeniem, '
czy to już miłość , nie wiem .
Czy to ,że chciałabym śpiewać ,tańczyć,
czy to już o wielkim uczuciu świadczy?
Czy zasypianie z cudownymi marzeniami,
czy to znaczy że już uczuciem opętani?
Czy unoszenie się nad ziemią,
czy doznania moje zmienią?
Czy to,że serce chce wyskoczyć ,
Czy to znaczy że dałam się zauroczyć?
Czy płomienie ciało piekące,
czy to już uczucie gorące?
Czy to tylko jakieś feromony,
czy inne diabelskie hormony?

Kto to wie?
Kto to zdiagnozuje?
Ja po prostu szczęśliwa się czuję.


Zzu  25 luty 2012 r






Obrazy,zdjęcia i muzyka z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz