piątek, 2 listopada 2012

Głupie babsko



Głupie babsko



Niech nie zrzędzi i nie gada,
bo mnie zaraz humor spada,
człowiek jak się napracuje,
to przy browcu się odstresuje.
Niech się zajmie bachorami,
bo drą gęby całymi godzinami.
każdy potrzebuje trochę spokoju,
po trudach pracy w znoju.
Kurdę chwili spokoju nie ma,
ciągle wymyśla jakieś problema,
a to o jakieś skarpety lub gacie,
dajcie spokój wreszcie tacie!
Zajęłabyś się wreszcie dzieciakami,
bo wytchnienie muszę mieć czasami.
Ja się po łokcie zaharowuję
i na całą rodzinkę pracuję.
A tak w ogóle byś coś ze sobą zrobiła,
a nie swym wyglądem wszystkich straszyła.
Dzieciaki wpadną w jakąś nerwicę
bo muszą oglądać taką czarownicę.
Co się tam jeszcze odszczekujesz,
że też na rodzinkę ciężko pracujesz,
nie rozśmieszaj babo,twoja praca,
tylko do chłopów gały wywracasz,
nie to, co moja wielka harówka
i oby tylko leciała mi dniówka.
Coo,tobie płacą od wykonanej roboty<pytajnik>
teraz poleciałaś,a mnie za pieszczoty<pytajnik>
Już tyle nie gęgaj,bo mecz leci
i ucisz wreszcie te twoje dzieci,
co wyjesz,że są również moje,
kto to wie,skończ tą paranoję.
Coś trzasnęło,coś rąbnęło,
drzwiami o futrynę pieprznęło,
bachory wrzeszczą coraz głośniej,
i jeszcze bardziej donośniej
że co,że matka polazła sobie,
ja pierdolę,co ja teraz zrobię?


Zzu 6 maj 2012 r




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz