środa, 24 października 2012

Cud Rodzinka



Cud Rodzinka

Mama , Tatuś,
Braciszek Daruś
i siostra Inka
to cała moja rodzinka.
O jeszcze zapomniałam,
o pieseczku nie wspomniałam.
Siedzi biedak przed kominkiem ,
Czuje z kuchni zapachy i łyka ślinkę.
Mamcia biega , wrzeszczy ,krzyczy,
Tatko myśli i na jakiś cud liczy.
Dariuszek ciągle wariuje,
niczyich uszu nie szanuje.
Wali w bębny lub gra na kompie,
a siostrunia ciągle biega i się kąpie.
Zajmuje mi łazienkę,
chyba za to oberwie w szczękę.
Przez telefon ciągle pitoli i pitoli
i tak tym denerwuje moich ramoli.
Tylko ja jak ta myszka
Cichuteńko stukam po klawiszkach.
Stuknę tu , stuknę tam
i jakieś wierszydełko mam.
Uznaną poetką nie zostanę,
Raczej zrobię im wielką plamę.   
I niech rodzinka wie,
Że też u mnie liczy się.
Teraz walnę sobie tapetę i jakiś róż,
Wskoczę w super ciuszek i lecę już.
Prysnę na zwariowane disco
i będę robić za kocisko.
Poszaleję na parkiecie
i przestane myśleć o diecie.
Wiem że to jest głupie,          
ale mam to w d..e,  
Taka cud ,miód , malinka
Jest moja szanowna rodzinka. 

Zzu 27 luty 2011 r



Obrazy,zdjęcia i muzyka z netu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz