środa, 31 października 2012

Niby wiem ??



Niby wiem??

Wiem, że mam przesrane ,
wiem, że życie przegrane,
wiem, że wsio przechlapane,
wiem, że jestem winna,
wiem, że nie powinnam,
wszystko tak dobrze wiem,
a czemu nie walczę ze swoim złem?
Chyba kocham moje życie wredne
i te swoje wszystkie brednie,
te szaleństwa i głupoty,
te wariactwa i odloty.
W piersi bić się muszę,
ale do pokory się nie zmuszę.
Nikogo nie chcę słuchać ,
nikogo nie chcę udobruchać.
Stawiam wszystko na ostrzu noża
i to nie jest wola boża.
Czemu nie umiem zgiąć karku
I nie dać innym tego podarku.
Przecież nie jestem wyniosła,
a może jeszcze nie dorosłam?
Nie potrafię przytakiwać,
aby tylko coś ugrywać.
Jest coś chyba złego we mnie
ale czemu nie uciekają ode mnie?
Zagalopowałam się w wolności
i pewnie utopię się w nicości,

ZZu 24 lipiec 2011 r





Obrazy,zdjęcia i muzyka z netu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz