wtorek, 30 października 2012

Czarcie manewry




Czarcie manewry

Między niebem , a piekłem ,cienka granica,
nikt z nas nie wie kto ją wytycza.
Myślisz ,że poznałeś cudowne niebo ,
a może to co tak Cię urzekło to już piekło?
Wszystko tak się pięknie zazębia
i w siebie coraz bardziej wgłębia,
tylko te szatańskie manewry
prowadzone tu są bez przerwy.
Diabelsko kuszą i mieszają
i nas coraz bardziej w garści mają,
a my tak szaleni tą mocą zniewoleni,
czujemy się szczęśliwi i zadowoleni.
Widzisz jak demonicznie ogonem zamiotłam
i cudowny raj z piekłem Ci poplotłam,
przecież mówiłam że mam czarcią duszę
i do diabła czasem tak muszę.
Przepraszam i szybko uciekam ,
piekielnym dymem wszystko powlekam,
żeby było bardziej czarownie i radośnie
i do cholery, tak  odjazdowo i miłośnie.
Pa, pa to ja Twój osobisty demon i szatan,
już więcej nie kuszę i w nic nie wplatam,
a teraz dzika ,diabla i paskudna kotka
zmienia się i pragnie być jak cnotka,
chowa brudne ,czarcie pazurki
i śpiewa Ci anielskie  chórki.


Zzu 30 maj 2011 r 




Obrazy,zdjęcia i muzyka z netu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz