środa, 24 października 2012

Uwierz w siebie


Uwierz w siebie

Coś Ci powiem jestem boska i co skoczymy na papieroska?
Papierosków wprawdzie nie palę , ale do głupot mam talent,
wierzę w siebie i swoje moce i niech nikt mi tu nie rechocze.
Pochwalę się tu , zagadam tam , o kurczę znowu za dużo gadam.
Piszę to Wam moi mili żebyście też się lepiej cenili.
Bo wiara w siebie czyni cuda z grubej zaczyna się robić chuda,
nawet straszna brzydula może czuć się jak piękna damula.
Z wielkiej łamagi nikt nie będzie robić chichotów miał odwagi,
a dziewczyna zgarbiona ,pokurczona się wyprostuje i na nowo wypromuje.
I z takiej pokraki potrafi wykluć się łabędź i to nie byle jaki.
No a w pracy niech ujrzą Cię inaczej , taką mądrą zobaczą te partacze.
Tylko we wszystkim trza mieć umiar i aby każdy z nas to rozumiał ,
bo megalomania potrafi być bardzo krwiożercza jak pirania.
więc cóż tak sobą  zachwycona i w łabędzia przemieniona,
nie przeginaj , zachowaj umiar i życia całego nie zaklinaj.
Wiara w siebie wymusza działanie , oby to tylko nie było błąkanie.
Nagadałam , naplotłam , natrajkotałam i całkiem zwariowałam ,
To co lecisz ze mną na tego papieroska , bo jak wiesz jestem boska.

Zzu 25 marzec 2011



Obrazy,zdjęcia i muzyka z netu.



1 komentarz:

  1. Zastanów sie człowieku nad sobą....mam nadzieję i wierzę, że tobie ktoś tak dokopie ...pamiętaj, oko za oko...

    OdpowiedzUsuń