wtorek, 30 października 2012

Kobieta iluzja,zagadka???



Kobieta iluzja , zagadka?

Jestem Twoim marzeniem, kaprysem i spełnieniem,
Jestem Twoją radością, a czasem nawet i przykrością,
Jestem Twoim złudzeniem , a nieraz przywidzeniem,
Jestem Twoim majakiem i nieuchwytnym ptakiem,
Jestem idealna , wyśniona i wymarzona,
Jestem piękna , zgrabna i bardzo powabna,
Jestem rozbawieniem , oszołomieniem i cudownym westchnieniem,
Jestem bezpruderyjna , ale nieraz i perwersyjna,
Jestem mądra , szlachetna , subtelna i diabelna,
Jestem boginią , ale i też jej świątynią,
Jestem upiorem , demonem , cierpieniem , potworem.
Bywam szalona , albo z lekka zawstydzona,
Jestem Twoim kolorowym snem, ale również cudownym dniem,
Jestem płynącym białym żaglem i okrutnym diabłem,
Jestem rozpalona skrą i czarowną grą.
Spróbuj schwytać mgłę lub wiatr ,to się nie uda , nie wierz wcuda.
O kim tak piszę i kto tak marzy Ci się,
To kobieta przez Ciebie wyśniona i wymarzona,
Czy istnieje , czy tylko bywa w Twoim śnie?
To tajemnica ukryta za żaluzją i nazywa się iluzją,
Nigdy nie rozwiążesz tej zagadki , jakie są wasze;
Dziewczyny , kochanki , żony , matki


Zzu 26 marzec 2011 r





Obrazy,zdjęcia i muzyka z netu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz